fredag den 20. januar 2012

Blogfødselsdag = Give Away

Den 6. januar 2011 startede jeg min blog, så der har lige været blogfødselsdag. Det blev dog uden den store fejring, for det er først lige gået op for mig, at der allerede er gået et år.

Forud for opstarten gjorde jeg mig en masse tanker om det at blogge. Selvom jeg syntes det var spændende, og jeg blev meget inspireret, af alle de skønne blogs jeg fulgte, så var det et stort spring at starte sin helt egen blog. Jeg har absolut ikke fortrudt, at jeg kastede mig ud i bloggeriet, og jeg snupper et år mere, nu hvor jeg er så godt igang...

Fødselsdagen bragte mig på en hyggelig tur gennem mine indlæg, hvor det var sjovt at blive mindet om:

Det første indlæg på bloggen, de første kommentarer, de første hæklerier og det første syprojekt.
Der er også blevet plads til ærgelserbrokkerier sygdom og tanker,  
Jeg har skrevet om krea-upserebagværkjulmadnostalgi og oplevelser, og der har åbnet sig en helt ny verden af inspirationGiveAwayshjælpsomhedudfordringer og hyggelig kontakt med andre bloggere.
Min liste, med alt det jeg gerne vil prøve af kreative ting, er vokset stødt, og det har været sjovt at se tilbage på opstarten af egne projekter som fx mit hæklede tæppe (som for øvrigt endnu ikke er færdigt).

Men nu til min Give Away som denne gang er et par øreringe med keramikblomster.

Du kan vælge mellem forgyldte eller forsølvede creoler. 

Det eneste du skal gøre for at deltage er at lægge en kommentar.
Jeg bliver selvfølgelig glad, hvis du vil linke til min Give Away, men det er ikke et must for deltagelse.
Håber I har lyst til at være med...





Hurra for min blog - jeg glæder mig til at fejre 2 års fødselsdag om et år.
Og tak til alle jer der læser med, uden jer var det bare ikke ligeså sjovt...





             

15 kommentarer:

  1. Jeg vil mægtig gerne være med og tillykke med et år ;)

    Jeg har ikke fejret min blogs et års fødselsdag, for der var jeg faktisk lidt gået i dvale, men måske to års dagen skal fejres her til foråret/forsommeren :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen. Jeg glæder mig allerede til jeres 2 års fødselsdag:0)

    SvarSlet
  3. Ih, tillykke med 1-års dagen. :) Jeg vil gerne være med i din give away.
    Har i øvrigt også et hæklet tæppe som har været undervejs længe - måske vi skulle sætte en fælles deadline for at få det færdigt? ;)

    SvarSlet
  4. Fødselsdage er smadder hyggelige, det er din blog også, det er dine fine øreringe også.STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN
    Jeg håber din seneste kur hjælper dig , tænker på dig kan du tro ..
    Du spurgte ovre på min blog hvad en dame stod i, mail mig evt. på artipsen@gmail.com

    rigtig god week-end herfra

    SvarSlet
  5. Tillykke med blogfødselsdagen, jeg vil rigtig gerne vinde de smukke ørenringe. Jeg har først for nylig opdaget din blog og synes rigtig godt om den, jeg glæder mig til at følge den fremover.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke herfra.
    Jeg vil rigtig gerne være med i din fine give away :-)
    God weekend
    Majbritt

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med fødselsdagen :-)
    Vil meget gerne deltage :-)

    Linda, neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med 1 års dagen og lidt til... ;-)
    Jeg er med. :-)

    SvarSlet
  9. Jeg vil rigtig gerne være med! Og jeg bliver desuden hængende som fast læser, for det er da en superfin blog!
    Kig ind forbi mig - jeg har også en lille præmie "i spil"...
    http://pigenogbloggen.blogspot.com/2012/01/ros-dig-selv-og-fa-en-prmie.html
    God søndag!

    SvarSlet
  10. PS - jeg laver selvfølgelig et "reklamelink" på min blog :-)

    SvarSlet
  11. Tillykke med födselsdagen. Jeg er gerne med, har lige fundet din blog og er igang med at läse igennem alle dejlige indläg :)

    SvarSlet
  12. Sikke et par skønne øreringe :)

    SvarSlet
  13. Hej Irene! Jeg vil mægtig gerne være med :-) Og endnu en gang til lykke med 1-års fødselsdagen"!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  14. Jeg vil rigtig gerne være med i din give-away og tillykke med 1 års dagen glæder mig til at følge med i det kommende år

    SvarSlet
  15. Gratulerer :-)) jeg vil veldig gjerne være med å feire deg. Klem fra Thora.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...