søndag den 23. januar 2011

Se hvad jeg kan...

Har færdiggjort mit første forsigtige syprojekt. Det blev til en nålepude, som trods diverse skønhedsfejl allerede er højt skattet. Jeg er meget glad for den og synes den er såååå fin.


Symaskinen og jeg har haft lidt begyndervanskeligheder. Der har adskillige gange måtte tilkaldes hjælp fra min tålmodige kæreste, som modsat mig selv kan huske lidt af det han lærte i håndarbejde i folkeskolen.
Kunne godt tænke mig et sykursus for begyndere, så det må være et kommende projekt. Indtil da vil jeg bare prøve mig frem og se, hvad det kan bringe med sig. 

I dag har vi været til barnedåb, hvor jeg var så heldig at stå fadder til lille søde Conrad. Efter dåben fik vi en dejlig frokost og det lækreste kagebord. Uden at afsløre hvor meget mad og kage jeg indtog, kan jeg da nævne, at min aftensmad bestod af en portion müsli - det var hvad der var plads til.

Apropos kager så faldt jeg over dette link på en anden blog (kan desværre ikke lige huske hvor), og det er da helt vildt hvad hun kan trylle frem.

Og så lige en god håndboldkamp som afslutning på en dejlig søndag.








2 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin nålepude du har der Irene. Det er det jeg siger, du ER super kreativ!:)

    Det lyder til at du har haft en dejlig weekend, og det er rart at læse.

    Stort knus

    SvarSlet
  2. Kære Jette
    Det er så hyggeligt du læser med og kommer med små opmuntrende tilråb :-)
    Er så glad for at du er som du er og at du er i mit liv!
    Knus Irene

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...