lørdag den 23. september 2017

Restegarn

Jeg har besluttet mig for, at gøre et forsøg på at reducere mit garnlager, før jeg køber nyt garn.
Ja, jeg skrev forsøg, og det er da heller ikke gået helt efter planen.
Til mit forsvar har jeg dog fået brugt en del garn og kun købt meget lidt - du ved det der helt nødvendige "jeg kan ikke leve uden det" garn.

Her lidt billeder af noget af det jeg har hæklet af mine bomuldsrester.







Der er stadig masser af garn i skuffer og skabe, så mission "brug dine rester" fortsætter.
Lige nu er jeg dog igang med at hækle et sjal, af noget garn jeg bare var nødt til at købe. Jeg har også gang i både strikke -og syprojekter, men er det ikke sådan det er at være et kreativt menneske - altid gang i flere projekter på samme tid?






2 kommentarer:

  1. Haha, den der proever jeg hver gang og plumper straks i med begge ben. Must-have-garn findes overalt. SUK
    Seje ting med haeklenaalen. Jeg proever ihaerdigt at blive venner med min, men synes stadig at haekling er lidt kinesisk. Det kommer nok.

    SvarSlet
  2. Det er virkelig ikke nemt at sige nej, når det kommer til garn... Synes nu det går meget godt med hæklenålen hos dig, men kan da godt se nu at dine klude er strikket. De er nu fine lige meget hvad ;) Jeg kæmper med strikning, som jeg synes er en noget svær størrelse.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...