mandag den 25. september 2017

Lige nu hitter...

De sidste uger har jeg udelukkende hæklet sjaler i muslingemønster. Jeg stødte tilfældigt på det hos denne YouTuber, og er blevet lidt bidt af det. Jeg har nu hæklet fire sjaler og har planlagt to mere.

Det første er hæklet af noget garn, som jeg har haft liggende i flere år. Jeg kan ikke huske, hvor det er købt, og der var ingen banderoler, så jeg kendte ikke materiale, løbelængde osv.
Det færdige sjal er jeg heldigvis rigtig godt tilfreds med.


De to næste er fotograferet men kan ikke vises frem endnu, da det er gaver. Det ene er hæklet i Mayflowers 3 og det andet i Mayflowers 4.

Her til morgen er det foreløbig sidste sjal blevet færdig, og det er allerede en favorit. Også her har jeg hæklet i Mayflowers 4 på nål 4.


Jeg har som sagt to mere planlagt, og selvom jeg efterhånden har hæklet det mønster mange gange, ser jeg frem til at skulle på den igen.

Det kan man da kalde et hit :)





1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...