onsdag den 22. juni 2011

Ej altså...

Hvor er det belastende når man glemmer at tænke sig om...

Mit hæklede tæppe driller mig, eller det er nok ikke helt fair at skyde skylden på tæppet, når det faktisk er mig der har dummet mig - og det endda op til flere gange. 

Så fint ser det ud når firkanterne hækles sammen...


Og sådan ser det ud når man hækler firkanterne forkert på... Øv, hvor er det belastende at man ikke lige tænker sig om inden man går igang.


Nåh, men sket er sket, og så måtte jeg jo igang med at pille op. Det gik dog heller ikke helt efter planen, for jeg kom et par gange til at klippe den forkerte tråd over.
Hvor dum har man lov at være. Håber jeg kan få det lappet sammen.






7 kommentarer:

  1. Hei Høpp!!

    Så søt du er:)Takk for dine gode ord inne hos meg:)Det varmer å høre at jeg kan inspirere andre:)

    Håper du får til å reparere ditt nydelige teppe:)

    Ha en flott aften:)

    Klem Linda:)

    SvarSlet
  2. Øv øv.. Held og lykke med det, håber det bliver færdigt :)

    SvarSlet
  3. å,, nej hvor er det ærgerligt Irene, jeg er sikker på det bliver godt når du er færdig med tæppet :O)
    jip

    SvarSlet
  4. hvor bliver det flot - håber det kan laves.

    SvarSlet
  5. Hej Irene.
    Sikke et stort arbejde med sådan et tæppe, og super ærgeligt at du klippede forkert.

    Vil lige høre dig hvor mange boller der bliver af dine fødselsdagsboller

    KH Berit

    SvarSlet
  6. Ej hvor jeg kender det. Også den lille fejl med bukserne i dit nye indlæg (som jeg af en eller anden grund ikke kan kommentere på). Nogengange går det også lidt for hurtigt hos mig:-) Kh Christina

    SvarSlet
  7. Det ser ellers virkelig sødt ud! (:

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...