fredag den 20. januar 2012

African Flower DIY på dansk

Hos Heidi kan I nu finde en DIY på den hæklede African Flower. Jeg er faldet over et par småfejl i min oversættelse, som jeg lige skal have meldt tilbage til Heidi, men der er ikke umiddelbart fejl i selve opskriften, så det er bare med at komme igang med hækleriet.


Jeg ser frem til at se alle jeres flotte blomster, for selvom det er samme opskrift vi følger, er der mange muligheder for forskellige udtryk alt efter garntype og farvevalg.
                                                   


                                                      God fornøjelse!


7 kommentarer:

  1. Tak for opskriften! Glæder mig til at komme i gang uden at skulle bikse med oversættelsen først :-)

    SvarSlet
  2. Jeg faldt faktisk over din blog via Heidi Bears. Hvor er det herligt, at du har oversat opskriften. Jeg må straks i gang. :-) Tusind tak!!! :-D

    SvarSlet
  3. Du kan se endnu et eksempel på blomsterne på min blog også. Du har ret det er utroligt så forskellige de kan ende med at blive- jeg har forsøgt at opnå et forårsagtigt primula look.... Jeg lavede i sommers en oversættelse til en kollega, og fandt ud af mine var lidt anderledes end heidis original. Se www.enafdagene.blogspot.com under african flower:-)

    SvarSlet
  4. Tak for oversættelsen. Glæder mig til komme igang med sekskanterne. Har lige linket til opskriften på min nystartet blog http://haeklemor.blogspot.com/.

    SvarSlet
  5. Hvor finder jeg opskriften??? Kan kun se billeder...

    SvarSlet
  6. Jeg kan ikke finde opskriften 😊

    SvarSlet
  7. Jeg har været noget fraværende på bloggen og har derfor ikke set jeres kommentarer før nu. Beklager. På Heidi Bears blog kan I finde den oversatte opskrift ved at klikke på billedet af African Flower til venstre på forsiden - et godt stykke nede... Håber det lykkes ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...