fredag den 20. januar 2012

Hospital og hækling...

De to ting går fremragende sammen...

Onsdag var dagen, hvor jeg skulle starte på den nye medicin. Jeg var ret nevøs, men det gik heldigvis fint.
Efter fire timer faldt min puls lidt og blodtrykket steg, men allerede en time efter var det på rette vej igen, og efter seks timer lå det inden for normalen. En smule forbigående svimmelhed var det eneste jeg mærkede, så det var heldigvis slet ikke så slemt som frygtet.
Jeg havde slæbt både computer, en tyk bog og hækletøjet med, men det blev kun til lidt hækling og en ordentlig middagslur :o)

På hæklefronten er der for tiden gået mormor i den, jeg hækler nemlig grydelapper. Hvor trangen til grydelapper er kommet fra må forblive uvis, for jeg aner det faktisk ikke.







3 kommentarer:

  1. Godt at det fungerede! Og ja, sådan et hækletøj (og en "morfar") kan tage broden af dagens oplevelser :-)

    SvarSlet
  2. Måske kommer trangen ubevidst, fordi hæklede grydelapper holder (næsten) evigt? Jeg har et par, som er min. 15 år gamle. De er hæklede af min mor, stangmasker og lagt dobbelt. De holder selv den værste varme væk fra hænderne. Men farverne er desværre ikke sådan lige..., men ikke desto mindre bliver de brugt flittigt. :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...