mandag den 24. januar 2011

46... and still counting

Tæppe-update og blog-makeover:


Selvom min blog er spritny havde den brug for en makeover.
Det tog sin tid men lykkedes til sidst, og jeg er egentlig ganske godt tilfreds med resultatet.
På et tidspunkt vil jeg gerne have en mere personlig header osv., men for nu er det her fint.

Har nu hæklet 46 firkanter til mit tæppe, og der er stadig rigtig lang vej igen, hvis det skal blive et stort et af slagsen. Jeg vil lade det være op til det kreative humør at beslutte, hvor stort det skal være, og dermed hvornår det færdig :-)





3 kommentarer:

  1. Hej Irene :)
    Jeg ved ikke hvorfor, men man kan ikke skrive en kommentar til dit nyeste indlæg... Derfor skriver jeg her.
    SELV TAK for kaninen, hun ser ud til at have klaret turen fint ;)
    Og lækre kager, og bøger... nogen gange skal man være lidt ekstra god ved sig selv.
    Og så fin, din blog er blevet!! Har du selv lavet det? Lækkert...
    Hej fra Line

    SvarSlet
  2. Hej Line
    Hun var lidt flad da hun kom, men som du havde skrevet kunne hun krammes i form, og nu er hun fin og tykmavet igen :-)
    Mht. kommentar i seneste indlæg, så var det måske fordi jeg var inde og rette i det???
    Jeg har ikke selv lavet det nye design i bloggen, men fandt et sted på nettet, hvor man kunne downloade gratis designs.
    Kh. Irene

    SvarSlet
  3. Jeg er også bare totalt vild med din blog, den er bare blevet super flot. Jeg blev helt misundelig, men så så at øverst kunne man selv trykke på et ling og downloade. Super!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...