tirsdag den 25. januar 2011

En af de dage...

I dag har været en af de dage, hvor jeg har haft lidt ondt af mig selv.
Den sidste tid har jeg haft en del smerter, og i længden lægger det ligesom en dæmper på humøret.

Bedste middel mod tristhed er og bliver chokolade, og derfor blev denne opskrift prøvet af, og den kan varmt anbefales. Jeg har fundet den hos Mette B, og hold da helt op hvor er de bare lækre.



Chokoladen hjalp som forventet på humøret, og da posten kom blev det kun bedre.

Jeg har været så heldig at vinde Lines GiveAway, og derfor flyttede denne lille dame ind hos os i dag.


Hun er så fin, og jeg er rigtig glad for hende. Tak Line for den dejlige gave!

Posten havde også disse bøger med...



Og efter chokolade, kaninus og kreabøger må jeg overgive mig og erklære dagen for en god en af slagsen, selvom den ikke så sådan ud i morges. Dejligt som tingene kan vende lige pludselig. Det er jo ikke fordi smerterne er væk, men at tænke positivt kan gøre meget ved smerteopfattelsen. Det må jeg prøve at huske i morgen, hvor det nok ikke går an at fortsætte med chokoladen, og der ikke kommer bøger og små søde kaniner med posten. 

Og nårh ja, ikke at forglemme. Vi slog jo svenskerne til aften, hvilket absolut også var en på den positive konto. Godt gået! Bliver dælme spændende på fredag mod Spanien. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...