torsdag den 31. marts 2011

Under angreb...

Eller attack som det hedder i scleroseverdenen.

Sådan ser det ud når medicinen er koblet til...



Heldigvis kan jeg hækle, imens jeg ligger og venter på at medicinen løber igennem, så er tiden da ikke helt spildt.
Men det er den nu heller ikke uden hækling, for der er hurtig fremgang.
I går kunne jeg ikke styre venstre ben og kunne kun med besvær slæbe mig afsted med min rollator. Her til aften kan jeg humpe lidt rundt helt uden hjælpemidler. Så selvom det er belastende igen at skulle bruge flere dage på hospitalet, må jeg alligevel sige hurra for lægernes viden og hurra for "min" medicin.

 

Og så må jeg lige komme med et hurra mere. I love my smartphone, med den kan jeg ligge på hospitalet og høre lydbøger og følge med i blogverdenen, det er da genialt :o) Lige nu er jeg dog hjemme ved den bærbare. Er på orlov og skal tilbage til sidste omgang medicin i morgen tidlig. Ser frem til at blive "koblet fra" igen.




4 kommentarer:

  1. sej kvinde ,, pøj pøj

    SvarSlet
  2. Jeg har sagt det før...SEJE kvinde:)

    Jeg sender dig 1000 tanker,
    og et stort knus:)

    SvarSlet
  3. Godt medicinen giver hurtig fremgang. Jeg håber du snart kan vende hjem med dine fine hæklerier.

    SvarSlet
  4. Ja, det lyder godt nok som om du er vildt sej! Fantastisk at du er så positiv, og det er rigtig godt gået, for det er jo det man skal: altid finde det positive i stedet for at dvæle ved det negative. Det kan være svært at huske, men man får en reminder ved at læse dit indlæg, tak for det :)
    Mange hilsner
    Anne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...