lørdag den 5. februar 2011

The next level...

Selvom det stadig er sjovt med puderne, så har jeg lyst til at komme lidt videre med syeriet - hvis der er noget der hedder sådan.
Jeg har købt et mønster, som efter sigende skulle være forholdsvis nemt at gå til, også for en synovice som mig. 
Et par ballonbukser i børnestørrelse. Det fede ved børnetøj er, at der ikke skal så meget stof til og man kan gå amok i ugler og prikker. Hvis det ender op med noget der ligner brugbar beklædning, så er det planen, at det er min niece på 3 der skal have nye bukser. 

Jeg har købt noget forskelligt babyfløjl, og håber at det bliver godt. Er ret spændt på det her buksehalløj, men det er jeg egentlig altid, når jeg skal igang med noget nyt. 



Nu vil jeg kaste mig over mønster og mønsterpapir. 

Fortsat god weekend!



1 kommentar:

  1. de bukser er meget nemme!
    det er også mit basismønster her hjemme, og drengene har mange bukser lavet efter det!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...