fredag den 7. januar 2011

Jeg blev så glad...

Stadig ny i denne blogverden gik der et par timer før jeg opdagede et par søde hilsner på min blog.
Tak til Line og Mette for jeres kommentarer - de aller første jeg har fået. De gjorde mig i endnu bedre humør end jeg var i forvejen. Tænk at der er nogen der har lyst til at læse min blog og bruge tid på at kommentere på det jeg har skrevet. Det synes jeg er virkelig dejligt. Hvor er der bare mange kreative kvinder derude, og hvor kan man hente meget god inspiration på alle de spændende blogs. Jeg hygger mig med at surfe rundt, kigge billeder, læse jeres små indlæg og få ideer til kommende projekter. En sjov ting er de forskellige GiveAways. Jeg har nu forsigtigt tilmeldt mig et par stykker og tænker, at det kunne være sjovt selv at lave en på et tidspunkt, hvis der kommer læsere nok på min blog. Det må tiden vise. Lige nu er det bare enormt hyggeligt at være blevet en del af bloguniverset. Hyggeligt og tidskrævende.

1 kommentar:

  1. Hej Irene :)
    Ja, jeg kender godt den gode følelse af, at der er nogen, som følger med. Jeg er også selv ny i blogland, og det varmer meget med en kommentar!!
    Det er ikke hver dag, jeg får skrevet en kommentar, selvom jeg er inde og kikke på andres blogs - man skal gøre, som man føler for, og ikke af pligt. For så tror jeg hurtigt, det kunne blive en stress-faktor.
    Ha' en dejlig aften :)
    Hej fra Line

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...