tirsdag den 1. februar 2011

Helge tager plads i køen...

Altså i min kreative kø...
Jeg elsker blogland, hvor inspirationen kommer væltende, hver gang man besøger en medblogger.
Der er så meget jeg gerne vil prøve af.
I dag har jeg fået lyst til at finde hæklenålen frem og hækle mig en Helge.
Ikke noget der kommer til at ske lige nu, for jeg har stadig travlt med symaskinen, men pludselig en dag...
Hos Mette fandt jeg et link til Cecilie, og hun deler gavmildt ud af opskrifter på Helge.
Han er så fin, og det er Cecilies blog også, så jeg vil anbefale jer at kigge forbi hos hende.


Et andet projekt jeg fik lyst til at gå igang med er et multifarvet hæklet tæppe. Karen havde her til morgen et indlæg på sin blog, hvor hun viste sit lækre Kaunigarn, og det ser altså virkelig tillokkende ud med alle de farver. Nok et lidt stort projekt for mig lige nu, jeg er jo stadig igang med mine grannysquares, men med tiden er det helt klart et must do.

So much to do, so little time...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...