mandag den 4. juli 2011

Dovenskab og kanelsnegle...

I dag var jeg doven men ikke videre kvik, for havde jeg tænkt mig om, var jeg nok ikke endt ud i at bage i dag.

Lækkersulten overmandende mig i eftermiddags, men jeg var ærlig talt for doven til at køre i byen. I stedet blev vores køkkenskabe gennemrodet et par gange, dog uden at jeg kunne frembringe noget som helst sødt. What to do? Jo, jeg bager da lige nogle kanelsnegle. Super idé inden jeg gik i gang, men knap så god idé, da jeg stod med dej på fingrene og et rodet køkken. Hmmm... Måske det havde været en hel del lettere at starte bilen og svinge forbi Fakta eller bageren. Nåh, men de blev gode og vi fik stillet vores lækkersult, så alt endte godt. 









3 kommentarer:

  1. Mums de ser gode ud. Ville ønske jeg var bedre til at få bagt ind i mellem.

    Har du mon set retro-stof på min blog. Måske er det noget for dig :)

    SvarSlet
  2. det var da ikke så ringe,sådan lige pludselig at blive lækkersulten,når du er ferm til at bage kager :O)
    kh, Jip

    SvarSlet
  3. Nam dette så nydelig ut:)

    Nå fikk jeg også lyst på kake:)

    Takk for dine søte ord:)

    Ha en flott morgen dag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...