søndag den 15. januar 2012

Islygter

I julegave var jeg så heldig at få Helle Schjønnings skønne bog Magiske måneder, hvor en af mange gode ideer er islygter. Jeg synes de er så fine, og satte dem med det samme på skal-prøves-listen.



Inden jeg nåede så langt som til at finde spanden frem, fik jeg denne af min veninde.


Og den har jeg så nu prøvet af med et ganske fint resultat. Billedspam af processen følger...






Sjovt at prøve, og tror der skal sådan en på bordet næste gang der kommer gæster.

Fortsat god søndag!



2 kommentarer:

  1. hold da helt op , den er godt nok flot, det har jeg aldrig set før ---

    SvarSlet
  2. Eiiii, hvor fint! For nylig var jeg til min venindes bryllup, og der havde de også sådan nogle fine islygter stående udenfor. Så fint!!

    Gad vide hvor man kan købe sådan en ice lantern?...

    VH Trine

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...