lørdag den 14. januar 2012

Forår i luften...

Inspiration herfra bragte mig en tur i haven for at kigge efter forårsbebudere, og sørme om ikke der er fuld gang i foråret lige uden for døren...




Og blå himmel...


Skøn dag... Og skønt at det er weekend, så man kan blogge og hækle alt det man orker :o)

I går fik jeg hæklet en rose. Umiddelbart et fint og hurtigt lille projekt, men der blev hæklet og hæklet...
Ikke fordi det på nogen måde er et uoverskueligt langtidsprojekt, det tager bare længere tid end jeg havde troet, og der skal hækles langt flere masker, end billedet afslører. Men efter sådan ca. en time var rosen klar.
Opskriften er herfra.



  

2 kommentarer:

  1. Jamen kære Irene ,du har jo erantis og vintergækker på vej i din have, hvor dejligt ,og du linker til min blog , du har mig på din inspirationsliste, du skal da være med på min giv a way,der udtrækket d. 19-1 ?
    så smid hæklenålen et sekund og skriv lige hej
    knus og rigtig god week-end jip


    http://migogipsen.blogspot.com/2012/01/vr-med-til-at-fejre-1-ars-fdselsdagen.html

    SvarSlet
  2. Hei høpp!!

    Wow!!Det er tidlig blomstring!!Men nå er det snart vår,og jeg gleder meg over det:)

    Takk for dine alltid hyggelige ord inne hos meg:)

    God søndag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...