lørdag den 5. november 2011

Skønt at være hjemme...



Måske kender I det med at man efter 14 dages ferie sydpå, med et utal af restaurantbesøg, nærmest glæder sig til at komme hjem og lave mad igen? Sådan kan jeg i hvert fald have det, og det er lige præcis sådan jeg har det efter 4 uger hjemmefra. 
I dag har været en dejlig dag med masser af hyggelige småprojekter. Et udpluk af dagens aktiviteter:







Der er lavet madplan og handlet til næste uge, og heldigvis har jeg tidligere været så forudseende at lave store portioner og fryse ned, så der kan serveres hjemmelavet pizza og pastasovs uden de store kulinariske udfoldelser midt i en travl uge. Det er langt fra altid jeg er så tjekket, men når det sker, er det intet mindre end rigtig rart.

Der er sat bolledej til koldthævning, og jeg har ristet müsli.

Om lidt skal jeg igang med aftensmaden og derefter er der dømt afslapning.
Vi skal se Danish Music Awards, og imens har jeg planer om at få pakket gaver ind til pakkekalender.
Jeg laver hvert år pakkekalender til min nevø og niece, og det er super hyggeligt.
Lige nu ser vores spisebord sådan her ud, og det bliver nok ikke bedre, når jeg først kommer rigtigt igang med  alle gaverne.


I morgen er vi inviteret til brunch hos nogle venner, og det bliver så dejligt at se dem. På vej derud skal vi et smut forbi svømmehallen for at komme i bad, da min kæreste er fuld sving med at sætte væv op, spartle og male på badeværelset.

En hel masse hverdagsting, som jeg sætter rigtig pris på lige nu. Det må jeg huske, når jeg om et par uger er træt af madlavning, julegaver osv.

Fortsat rigtig god weekend!



2 kommentarer:

  1. sikke dejlig posetiv energier du er fyldt op med, skøn læsning
    også rigtig god fortsat week-end til dig

    SvarSlet
  2. Dejligt, at læse fra dig igen, var ved at blive bekymret !

    Hilsen

    Annette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...