mandag den 7. november 2011

Ikke mere julepapir, Tak!

Jeg glemmer hvert år, hvor stort et arbejde det er at lave pakkekalendere. At pakke 48 gaver ind står ikke øverst på min ønskeliste, faktisk kan jeg slet ikke finde det på listen. Men når jeg tænker på, hvor stor glæde det gør hos de små modtagere, ja så går arbejdet ligesom en hel del lettere.

48 gaver er nu pakket ind, 24 med rødt bånd til Freja og 24 med grønt bånd til Frederik.
Og nu vil jeg helst ikke se mere julepapir, før vi når december.



De plejer at få en chokoladekalender i 1. decembergave, og i år er ingen undtagelse. Frederik på 5 har dog ihærdigt prøvet at overtale sin mor til at købe en chokoladekalender allerede nu. Hun har forklaret ham, at faster jo som regel sørger for, at den hænger på pakkekalenderen den første dag, men han mener, at de hellere må købe en for en sikkerheds skyld. For tænk nu hvis faster har glemt det. Godt tænkt, man kan ligeså godt være på forkant med udviklingen.

Glæder mig i det stille til, at de bliver så store, at de kan se fordelen ved adventsgaver. Men på den anden side er der jo ingen der vrider armen om på mig og tvinger mig til at lave pakkekalender, så tror egentlig det er på sin plads at stoppe brokkeriet her.

Og så er der for øvrigt kun 47 dage til jul - ret vildt...





3 kommentarer:

  1. Hold da helt (jule)ferie for en omgang - jeg kan sørme godt forstå, at du kommer til at lide af julepapirs-allergi sådan her op til jul....men ungerne elsker det jo, så....ja, og så er man solgt, ik'?
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Du er sq en sej trunte:)

    Jeg tror at du har det med julekalendre,
    som min mor...hun er også allerede færdig med
    sine:)

    Tro mig, os hvis unger der modtager disse vindunderlige pakkekalendre, er jer dybt taknemmelige:)

    Stort knus

    SvarSlet
  3. smiler,, 48 dage til jul,,, uha ha det går alt for hurtigt,,til gengæld er det rigtig mange dage og vente når man er en lille Freja og Frederik ....

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...