tirsdag den 8. november 2011

Filtning

Jeg har længe været imponeret over de flotte ting, man kan lave i filt, og da jeg fik muligheden for at prøve, sprang jeg til. Det var sjovt, men jeg er ikke hooked. Måske jeg bliver det på et senere tidspunkt?




En der til gengæld er bidt af filtning er hende her. Hun er vildt dygtig, og det er meget imponerende, hvad hun kan fremtrylle. Hun har skrevet flere bøger om emnet, bl.a. denne bog om filtede nisser. Kig forbi hendes hjemmeside hvis du vil inspireres, eller måske bare vil se billeder af de flotte ting hun laver.


Billedet er lånt her

Selvom jeg ikke har planer om at kaste mig ud i flere filtede nisser lige nu, kunne jeg godt tænke mig at prøve filtning i vaskemaskinen, hvor man hækler/strikker noget i uldgarn og derefter vasker det. 






1 kommentar:

  1. det er sjovt at filte i vaskemaskinen,nemt at gå igang med, så det kan anbefales...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...