søndag den 9. februar 2014

Skøn weekend...

Ingen aftaler og god tid til både små og store sysler.
Min kæreste ordner båd i haven, mens jeg syr og ser OL inde i varmen.

En lille pakke bukser i str. 3 år til min venindes søn 
Turkis babyfløjl
Safaribukser med faaaaarlig løve
 Stræk.denim

Jeg er komme godt igang med heldragten fra forrige indlæg. Foret hætte, lommer og ærmer er klar, men for ikke at gøre noget dumt, venter jeg med næste skridt til syundervisning om en uges tid.


I dag er planen at tegne mønster og klippe stof til en heldragt til min nevø. Den skal syes i billestof med sort foer. Egentlig var hans ønske, at den skulle syes i stof med zombier, som åbenbart er mega sejt, men jeg bildte ham ind, at det ikke findes. Mon det er en lille løgn?


Søndagshygge som kun bliver endnu mere hyggelig ved tanken om, at jeg har ferie i næste uge :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...