lørdag den 31. august 2013

Verdens dejligste dreng...

Det må man godt have lov til at synes, når man er så heldig at være faster til en glad, smuk, klog, kærlig og sjov dreng. I dag bliver min nevø 7 år - HURRA...
Gaveønskerne har været mange, og de har skiftet fra dag til dag, så vi endte på penge. For at gøre det lidt mere hyggeligt end en kuvert med sedler, får han en drage med penge på halen.


På bagsiden har jeg klistret et stort rødt hjerte som fødselsdagskort.


Dragen er pakket ind, og der er også en lille gave til hans søster. Jeg får af og til kommentarer fra folk som synes det er fjollet, at jeg også køber gave til den der ikke har fødselsdag. De må synes, hvad de vil... det har jeg altid gjort, og har ikke planer om at lave om på det. Til jul køber jeg også mandelgave til dem begge. Som faster har man heldigvis ret til, at forkæle alt det man har lyst til.


                                                    Rigtig god weekend



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...