onsdag den 26. juni 2013

Krea-æv, øv og ups...

Så fik jeg endelig syet noget drengetøj, og det var helt rart med lidt forandring i både snit og farver efter alle nederdelene. To par shorts og et par hjemme-hygge-bukser blev det til i denne omgang.




Tre pakker tøj klar til aflevering, og nu får symaskinen et par dages fred, så jeg kan komme lidt videre med nogle af alle de andre projekter, som jeg har liggende.


Og til sidst lige lidt æv, øv og ups...

Øv at købe stof hvor det viser sig, at der er fejl i. Havde klippet ud til et par shorts da jeg opdagede denne lange "løber". Øv, øv, øv... Stoffet er fra Stof2000, og jeg har desværre oplevet en lignede fejl i noget fløjl købt samme sted.


Jeg kan godt blive temmelig træt af mig selv, når jeg laver så dumme fejl som denne.
Og der er selvfølgelig ikke stof nok til en ommer. Æv, æv, æv... Det er vidst det, man kan kalde en klassisk krea-ups.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...