mandag den 24. juni 2013

Det bliver sjovere og sjovere...

Jeg har gang i adskillige strikke -og hækleprojekter, men lige for tiden er det symaskinen som trækker. Jo bedre jeg bliver til at sy, jo sjovere er det. Det er stadig ikke de store komplicerede modeller jeg gør mig i, men jeg kan tydeligt mærke, at jeg bliver mere og mere fortrolig med symaskinen og teknikkerne.

Som tidligere nævnt er jeg ret vild med MiniKreas cirkelnederdel, og det er derfor blevet til en håndfuld nederdele mere efter det mønster.

Til min dejlige niece
Og endnu en til hende
En lidt større model til min svigerindes niece
Til de to kusiner i hhv. str. 6 og 10 år 
Stoffet som kusinenederdelene er syet i - så fint...

Der er en nederdel mere undervejs, men ellers er det nu tid til lidt drengetøj. Synes det er svært at finde drengestof, når de er nået over den alder, hvor det er sejt med brandbiler og robotter. Så nu må vi se om striber og stjerner kan godkendes af den unge mand :)









2 kommentarer:

  1. Virkelig fine nederdele! Jeg glæder mig til at se hvad du skal sy af drengetøj.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. super flot, sikke da en masse du får fra hånden Irene :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...