onsdag den 15. maj 2013

Lidt flere stoffer...

Hvis man ikke vidste bedre, kunne man sikkert få en hel del ud af den overskrift...

Jeg er blevet færdig med endnu et par nederdele, og nu tror jeg efterhånden, at min niece er dækket meget godt ind. Jeg kan dog ikke love, at der ikke kommer flere...


Der er stadig lidt slinger i syningerne på kantebåndet, men det går fremad

I går lavede jeg en lille spontan GiveAway med stof som på billedet herover. Senere idag kommer en lidt større GiveAway, hvor der bl.a. er mere af det grønne retrostof på spil.




2 kommentarer:

  1. At der er slinger i syningen er bedre end slinger i valsen hihi. Vis du bare flere af de nederdele. De er saa soede.

    SvarSlet
  2. hvor er den bare skøn den grønne :) er så heldig jeg vandt lidt af det :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...