mandag den 11. februar 2013

Ferieprojekter

Oven på to uger med attack og grimme bivirkninger af attackbehandlingen, er jeg ved at være nogenlunde klar i hovedet og glæder mig til en kreativ vinterferie. Jeg har en del både gamle og nye projekter, som jeg ser frem til at have tid og overskud til.

Vi har passet børn i weekenden. Jeg elsker at være sammen med dem, men det giver altid et stik i hjertet ikke at kunne være en fysisk aktiv superfaster. Heldigvis står min kæreste ikke tilbage for en god sneboldkamp, slåskamp i sofaen og gyngeture i haven. 



Playstation og nye uldfutter
En slange som egentlig skulle have været klar inden jul, men den har drillet mig lidt og jeg overvejer nu at starte forfra

Mit første forsøg med vliseline eller måske strygelærred? Jeg aner faktisk ikke om det er det ene eller det andet. Jeg har forsøgt at sætte mig ind i forskelle, fordele og ulemper og anvendelse, men er ikke blevet specielt meget klogere. Nu forsøger jeg med det jeg har og er spændt på at se det endelige resultat. Det skal gerne munde ud i en lille taske efter et begyndermønster fra Stof & Stil.  



Nederdel som bare lige skal lægges op og have et bærestykke. 

Nyt stof som skal omsættes til bukser og nederdele
Forsøg med decoupage på glas.
Paprør med lækkert papir

En stor bunke projekter - noget skal startes op, noget skal der leges videre med og noget skal afsluttes. Det kan da kun blive hyggeligt. 







5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Du ønskes en god kreativ ferie :-)

    SvarSlet
  3. Hej Irene,
    Må jeg udgive et indlæg med DIY på dine hæklede nålepuder på min blog? Jeg har lavet en anelse om i opskriften, men den ligger meget op af din, så ville lige forhøre mig hos dig inden jeg poster. Linker til dig i indlægget
    Hilsner Barbara

    SvarSlet
  4. Tak Annette :)
    Barbara, jeg har lagt en besked ovre hos dig.

    Kh. Irene

    SvarSlet
  5. Hvad enten du er hurtig eller ej, søde Irene, vil du altid være en super faster...ingen tvivl om det:)

    Og alle dine dejlige projekter...du skal nok nå dem:)

    Stort vinterknus fra mig

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...