onsdag den 6. februar 2013

I kender det sikkert...

Altså kender det dér med, at den ene dag tager den anden...
Efter et par måneder er jeg klar til at melde mig under blogfanerne igen. Det har ikke været en bevidst pause, men bare sådan det blev.

Lidt kreativt har jeg fået lavet, men det er ikke det hele, jeg har taget billeder af. Når jeg ikke tænker blog tænker jeg heller ikke rigtig over at få taget billeder. Men pyt, for det er nu alligevel også nogle lidt kedelige billeder, som kommer ud af det på denne årstid, der mangler ligesom noget lys. 

Syrod = hyggerod
Min niece laver julegave til mormor
Bukser til min nevø
Nederdel til min niece
Sutsko i størrelse stor til min bror
Og et par lidt mindre til mig selv


Dejligt at være tilbage. Nu vil jeg tage en tur rundt og hyggelæse lidt hos jer :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...