fredag den 9. november 2012

Den kreative horisont...

Har egentlig gang i noget strik, som jeg burde arbejde videre på, men det må blive en anden dag.
Den sidste uges tid har jeg i stedet været igang med papir, servietter, glansbilleder og lim.

De to julekort er gjort færdige. De er blevet fine nok, men jeg har ikke helt besluttet, om der skal laves flere af den slags.


De to kort er lavet med servietter, og kortet herunder er lavet med glansbilleder.
Det er noget lettere med glansbilleder, og egentlig kan jeg også bedre lide det færdige look.


Da jeg først var kommet igang med decoupage med glansbillederne, var det svært at stoppe igen, så jeg fik også forvandlet en lille bøtte. Jeg må på udkig efter flere glansbilleder, for det skal jeg helt klart lege videre med.


For at bevæge mig lidt væk fra julen, blev disse tre bøtter betrukket med papir. De står nu og pynter på mit kreabord.


Sidst men absolut ikke mindst har jeg foldet denne stjerne. Svært at tage et godt billede pga. det mønstrede papir, men den er blevet rigtig fin. Bevæbnet med papir og denne YouTube tutorial gik det forholdsvis let. Skal have lavet nogle flere i lidt mere julede udgaver.


Skønt at udvide sin kreative horisont og hurra for YouTube, der altid er klar med tutorials, på stort set alt man kan tænke sig - også det man ikke vidste, man kunne tænke sig (lidt kryptisk sætning, men mon ikke det er til at forstå, hvad jeg mener?)


                                                 God weekend!



2 kommentarer:

  1. Sad den anden dag og tænkte, at der var for få spidser/takker på stjerne-opskriften i den sidste Kreative Strik - så skal helt bestemt prøve kræfter med dit link:)
    Vh Kirsten

    SvarSlet
  2. fine juleting du har lavet allerede, ❤ rigtig god week- end herfra

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...