søndag den 12. juni 2011

Velkommen...

Til min midlertidige sommerresidens...


Hvorfor rejse sydpå eller tage i sommerhuset, når man kan tilbringe en kedsommelig uge på Rigshospitalet? Det er meget muligt, at nogle af landtes klogeste hoveder er samlet derinde, og det er højst sandsynligt rigtigt, at det er det bedste sted at befinde sig når man er syg. Men hold nu lige op, hvor er det gammelt, nedslidt og totalt uinspirerende.


Selv mine ellers så fine blomster kunne ikke holde til det...


Aldrig har jeg fået set så meget ikke særligt berigende TV...

Planen var egentlig, at jeg skulle indlægges fra tirsdag til torsdag, for at få en second opinion fra lægerne på Rigshospitalet. De besluttede så at starte en tre-dages behandling som betød, at jeg først kom hjem igår. Er hjemme på orlov nu og skal tilbage tirsdag. Selvom jeg har hovedpine, sløret syn, er svimmel og sover rigtig meget, er det dejligt at være hjemme nogle dage.

Er spændt på, hvad der videre skal ske. Men er der én ting jeg har lært igennem det sidste års sygdom, så er det, at det kræver en stor portion tålmodighed at være syg. Så jeg forholder mig afventende og øver mig i at være tålmodig.






5 kommentarer:

  1. Jeg ønsker dig rigtig god og HURTIG bedring!

    SvarSlet
  2. Heisann!!

    Jeg ønsker deg også masse god bedring:)

    Tusen takk for dine gode ord....

    Ha en fin søndag:)

    Klem Linda:)

    SvarSlet
  3. Hej Irene.

    Du ønskes god bedring og forhåbentlig hurtigt. Har de mistanke om andet end MS? Jeg håber du får svar og bliver bedre meget snart.

    mange tanker fra Mette

    http://oddparent.blogspot.com/
    http://blog.multipelsklerose.dk/

    SvarSlet
  4. håber det hjælper med opholdet inde på på Riget, jeg ville nu også hellere feriere i sommerhus, Irene jeg ønsker dig rigtig god bedring ,,,
    kh, Jip
    http://migogipsen.blogspot.com/


    ( kan ikke sende med google konto ? )

    SvarSlet
  5. rigtig god bedring Irene, jeg ville også hellere i sommerhus,frem for at holde ferie på Riget,,,
    jip

    http://migogipsen.blogspot.com/

    (mærkeligt jeg kan ikke sende med google konto? )

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...