torsdag den 16. juni 2011

Jeg er så glad for...

min nye symaskine.

Det er fantastisk at have fået ny symaskine. Ingen bankende lyde, ingen maskine der langsomt men stødt arbejder sig hoppende henover bordet, ingen undertråd der bliver ved med at gå i kludder, ingen skæve syninger... og jeg kunne blive ved. Det er ren syglæde :o)

Note to myself: don´t take pictures at night...
Uglebukserne er tidligere blevet omtalt i ikke så pæne vendinger her på bloggen. Jeg ved virkelig ikke, hvad der gik galt med dem. Det er samme mønster som de andre bukser jeg har syet, men de her er blevet pilskæve og syningerne ligner noget der er løgn. Nåh, men bukser det blev det da til, og jeg er ret sikker på at Freja på 3½ ikke bruger specielt meget tid på at tænke over skæve syninger, når hun tonser rundt nede i børnehaven.

Endelig er jeg hjemme fra sygehuset. Det har været en heftig omgang, som pludselig blev meget længere end forventet. Jeg har været hundesyg af bivirkninger på den medicin jeg fik, og jeg er mildest talt rystet over effektiviteten og manglen på empati i vores sygehusvæsen.  Det kommer til at tage lidt tid at ryste det værste hospitalskuller af, men nu glæder jeg mig til at komme på arbejde i næste uge, som jo er sidste uge inden sommerferien.



Var nødt til lige at tage et billede af vores hawaiiblomst. Den er simpelthen så smuk og bliver bare ved med at folde den ene smukke blomst ud efter den anden.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...