onsdag den 20. april 2011

Stadig en heldig kartoffel...

Okay måske ikke en kartoffel, men i hvert fald meget heldig... Det er hvad jeg er.
Har vundet endnu en Give Away, denne gang hos Mit pusterum.
Mange tak for gaven Randi, de er så skønne de høns, og meget større end jeg havde regnet med.
Hønsene ankom til Nordsjælland i går, men jeg havde ikke tid til at tage billeder. Det fortryder jeg nu, for den ene høne er allerede fløjet hjemmefra og kan derfor ikke komme med på billedet. Den bor nu hos min bror og svigerinde, og den blev godt modtaget :o)


Ikke verdens bedste vinkel den er skudt fra den høne, men jeg kan garantere, at den er rigtig fin. Og se lige de søde detaljer - den hæklede blomst og de små ure som øjne.


Og ikke nok med det så kom min veninde med blomster, og blomster kan man jo ikke få for mange af, vel?

Igen ikke mesterfotografen der har været på spil :o)





Rigtig god påske!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...