onsdag den 9. marts 2011

Back in business...

Eller i hvert fald sådan lidt back in business...
Jeg er så småt tilbage på arbejde, langt fra på fuld tid, men er ikke desto mindre tilbage i "min" klasse hos "mine" elever. De næste tre måneder er jeg i arbejdsprøvning for at afklare mulighederne for fleksjob. Som en start har jeg en fjerdedel af mine normale timer, og det er lige nu rigeligt. Jeg er temmelig flad, og sygdommen rører på sig, fordi kroppen er træt, men hold da op hvor er det samtidig skønt at være tilbage på skolen.

Selvom jeg ikke arbejder så mange timer, kan jeg godt mærke, at jeg ikke "bare" går hjemme længere.
Jeg når slet ikke alle de kreative ting som før, men det finder jeg forhåbentlig tid og energi til igen snart.

Mens jeg har haft travlt med at starte på arbejde, har jeg været så heldig at vinde ikke mindre end to skønne præmier. Ja, jeg har godt nok været heldig siden jeg i januar for første gang vandt hos Line.

Da jeg ikke har været hjemme siden mandag morgen, lå der her til aften en lille pakke i min postkasse. Den var fra Ingerlise, hvor jeg har været så heldig at vinde to smukke snefnug, som lå i den fineste æske. De er meget smukkere i virkeligheden end billedet kan gengive, og jeg er meget glad for dem.



Og så har jeg lige opdaget at jeg har vundet hos Jane i hendes "Frit Valg Give away".
Juhuuuuu, siger jeg bare. Er vild med Janes ting, men selvom alle tre valgmuligheder er ret så lækre, var det slet ikke svært at vælge. Det var kærlighed ved første blik da jeg så de hæklede sten, så jeg er super glad lige nu.

Tak til jer begge for de dejlige gaver. 
Hvor er blogland bare et fantastisk sted beboet af fantastiske mennesker! 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...