torsdag den 8. maj 2014

Sofa, leggins og dejlige unger...


Vi har købt "ny" brugt sofa, og jeg krydser fingre for, at vi kommer af med de to gamle sofaer meget snart, for lige nu er der alt for mange sofaer i vores stue.

Jeg har mange bolde i luften på jobbet, hovedet er fyldt op og sclerosebenene er trætte, men det er heldigvis på den gode måde, hvor der sker en masse spændende ting og nye faglige udfordringer venter.
Det bliver ikke til så meget krea, som jeg kunne tænke mig, men søndag var der erklæret sydag, og jeg fik blandt andet syet puder til den nye sofa - billedet er ikke taget endnu, så sofa og puder må vises frem på et senere tidspunkt. Udover puder blev det til leggins til min niece.


Jeg er som bekendt så heldig at være faster til de to dejligste unger - Frederik på snart 8 og Freja på 6. De næste par dage skal jeg nyde en hel masse timer i deres selskab, og jeg glæder mig allerede til at hente dem fra skole i morgen.

Lykken er...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...