søndag den 3. marts 2013

Endelig...

Endelig fik jeg startet symaskinen, og hvor er det hyggeligt når man først kommer i gang. Jeg kan tydeligt mærke, at jeg er blevet bedre til at sy. Jeg kan nu nå mere end en halv nederdel i løbet af en eftermiddag, og det færdige resultat er noget pænere end før. Der er absolut stadig plads til forbedringer, men ellers ville det måske også blive kedeligt i længden?

I dag fik jeg syet tre nederdele til min niece. Billedkvaliteten kan det ikke rigtig betale sig at kommentere på - de taler for sig selv...

Babyfløjl

Bomuld

Babyfløjl med strygeapplikation

Med et par nederdele og to par haremsbukser undervejs er det lige før, at hendes sommergarderobe er klar. 









1 kommentar:

  1. Så søte de var.
    Tenker hun blir glad og sommerklar :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...