onsdag den 20. marts 2013

Det der bloglovin´...

Jeg kan læse mig til, at der ikke er nogen vej uden om - bloglovin´ er åbenbart det nye must have i blogverdenen. Jeg håber, at I har lyst til fortsat at læse med hos mig :)

Billedet er lånt her

Hvorfor skal jeg indsætte denne tekst i et indlæg for at tilmelde min blog?
Det forstår jeg ikke... Men nu er teksten der, og så må jeg se, om jeg kan komme videre med det der bloglovin´. Det er altså lidt besværligt, at det skal laves om.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2364208/?claim=fjmbwrabdnz">Follow my blog with Bloglovin</a>


2 kommentarer:

  1. Jeg er også et stort spørgsmålstegn...havde også fundet frem til det med at indsætte tekst i et indlæg, så vil gerne høre om det så virker?

    SvarSlet
  2. jeg læser snart om bloglovin alle steder ,,,,, orker ikke at sætte mig ind i det ,,,,, venter og ser hvad der sker ,,,,,,, bliver det hele for besværligt, lukker jeg og slukker

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...