fredag den 14. september 2012

Arghhh...

Hvor svært kan det være? Åbenbart meget svært.

Har et stykke tid haft et godt øje til denne opskrift fra YarnFreak. Jeg har valgt at bruge noget andet garn, og har fundet et rigtig lækkert og blødt et - Chunky fra Hjertegarn.

Sådan så det fine garn ud, da jeg kom hjem med det:


Og sådan så det ud to minutter efter, jeg havde fået fingre i det.


Jeg har langt om længe fundet en ende, så jeg kan starte med at lave et garnnøgle, men det er ret besværligt, når jeg hele tiden skal vikle og sno for at komme videre.

Sådan noget garn burde kun blive solgt med en udførlig brugsanvisning!

   
                                                                   Arghhh...

1 kommentar:

  1. Hej Irene. Velkommen på bloggen... Ü Kan godt forstå at du er ved at gå amok over sådan en portion spaghetti.
    Kh Anja.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...