lørdag den 24. marts 2012

Drengene mod pigerne

I aften tørner "drengene" og "pigerne" sammen i en kamp om æren... Sidst vandt pigerne, og det kunne være rigtig rart at bevare håneretten efter i aften. Vi plejer at spille Besserwisser eller Cranium, men nu må vi se hvad drengene helst vil bankes i. Hvis alle kommer bliver vi 10 voksne der i nogle timer går en anelse i barndommen. Nu hvor vi alle er mere eller mindre tæt på de 40, og der er kommet kærester og børn til, kan det være svært at få samlet hele flokken, og vi ses ikke så ofte som før, men når det lykkes er det altid super hyggeligt.

Vores bidrag til aftnen er brød og kanelsnegle og så selvfølgelig en lille blomst til værtinden.



Jeg blev inspireret her og her til at prøve at redigere mine billeder. Ovenover ses mit første forsøg, som jeg ikke kan få til at være den rigtige størrelse og det rette sted på siden, men det må jeg rode lidt videre med på et andet tidspunkt.



1 kommentar:

  1. voksne der i nogle timer går en anelse i barndommen er bare skønt,vi skal huske at gå i "barndom" lidt tiere,,I har sikkert haft det hylende morsomt, og selvfølgelig bankede i drengene ....

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...