søndag den 8. januar 2012

Hæklerier

Det er ved at være længe siden, jeg hæklede en stak sekskanter, som skulle blive til nålepuder. I går blev så dagen, hvor jeg fik monteret dem alle sammen. Jeg har lagt dem i min Amiobutik, og om der er salg i sådan noget, må tiden så vise. En hurtig rundtur derinde giver dog grund til mistanke om, at der er mange om buddet indenfor stort set alle kategorier, så spørgsmålet er, om ikke man drukner i mængden?


Jeg er godt tilfreds med dem alle, men især de to her er ret fine, synes jeg.

En sød lille brun mus

Og en retrobamse
Har du lyst til selv at lave en nålepude, så finder du en DIY i kreafanen øverst på siden.

Min kærestes nevø har ønsket sig en hæklet mobilting i lilla, så den er på vej til ham.
Håber han bliver glad for den.


Jeg havde egentlig fundet symaskinen frem i går, fordi jeg ville igang med nogle bukser, som har ligget og ventet alt for længe. Men hæklenålen vandt, og nu hvor hækle-hængepartierne er klaret, finder jeg måske tid til at sætte mig ved symaskinen i aften?

Skal lige have bagt nogle burgerboller først, for hos os er menuen idag hjemmelavede burgere. Mums!







2 kommentarer:

  1. De er eller rigtig fine med de søde knapper på. Held og lykke med salget :)

    SvarSlet
  2. Hej
    Sikke fantiske sager:-)
    God aften.
    MVH Jette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...