torsdag den 24. november 2011

Så la´dog vær´...

Nøj hvor er systemet bare trægt og ufleksibelt engang imellem, og hvor sidder der mange inkompetente mennesker rundt omkring på de forskellige kontorer.
For to uger siden ringede jeg til kommunen vedr. min stok, som skal byttes til en anden model. Ingen problemer, fik besked på, at det kunne jeg gøre hver anden torsdag mellem 14-16 på kommunens hjælpemiddeldepot. 
Venter de to uger, kører derud og gud hjælpe mig om jeg så ikke får den besked, at de ikke kan bytte stokken. Den model jeg ønsker er en forbrugsgode, så den skal jeg selv købe. 
Jeg har i og for sig ikke noget imod selv at betale, men kunne hun ikke have fortalt mig det i telefonen to uger tidligere? Og hvem er det for øvrigt der sidder og vurderer at den ene model er et hjælpemiddel og den anden  en forbrugsgode? 
Spild af min tid...
Og til damen på kommunen: "Så la´ dog vær´ med at udtale dig om noget, som du åbenlyst ikke har det mindste forstand på". 


2 kommentarer:

  1. Åh, hvor jeg føler med dig. Er selv træt af folk der tror de ved og så gør de ikke. Jeg købte selv min stok. Matas har nogle rigtige gode nogen til kun 150kr. Go' weekend:)

    SvarSlet
  2. Kan kun ryste på hovedet og gi dig ret Irene , de er inkompetente hele bundet ,eller næsten da(undskyld) , de skulle prøve at komme ud på det private arbejdsmarket, bare et halvt års tid ,så de kunne lære at være præcise og effektive medarbejdere .
    Jeg har heldigvis ikke selv direkte været berørt, men har oplevet noget af det samme ,når jeg har været på borgerservise med min mor, de aner ikke en pind om hvad de taler om ,eller også henviser de altid til en kollega der desværre ikke lige er på arbejde den dag....

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...