torsdag den 27. januar 2011

Projekt pude...

Projekt pude er undervejs, og jeg er godt nok spændt på det endelige resultat.
Jeg fandt denne video på youtube, hvor hun laver et såkaldt konvolutbetræk. Det så overkommeligt ud, men inden jeg fik set mig om, havde jeg besluttet at gå mine egne veje og lave forsiden i tre forskellige stoffer, hvilket har vanskeliggjort begynderprojektet en del.

Jeg har tegnet, målt og regnet, klippet, presset kanter og sat nåle i...

Nu er klokken rigtig mange, og jeg håber, at jeg ser lyset i morgen, for lige nu er jeg lidt bekymret for projekt pude. Kan ikke helt greje hvordan jeg sikrer mig, at størrelsen bliver de ønskede 40x40. Der er jo målt af til søm, men...

Nåh, men sådan her ser det i hvert fald ud so far...












2 kommentarer:

  1. Hej Irene
    Tak for din hilsen....jeg blev selvfølgelig nysgerrig og kigger derfor lige forbi. Håber din pude er på rette vej (:

    SvarSlet
  2. Så lekkert! Nydelig sammensetning av stoffer og!
    ha en god weekend!
    Hilsen Lissie

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...