mandag den 31. august 2015

To Do September

Der er  de sidste par uger blevet taget nogle rigtig gode, og hårdt tiltrængte, initiativer til at puste lidt nyt liv i krea-blogland. Jeg er ikke initiativtageren, men deltager meget gerne.

Har du også lyst til at være med, så kig forbi her og læs mere.

Min To do liste for september:

- Sy de sidste firkanter på mit evighedsprojekt (forsøgte også i sidste måned, men nåede aldrig videre)


- Sy rib på hættetrøje


- Færdiggøre pude


- Strikke det sidste på tingene i denne bunke (mangler så lidt, at det er for dumt, at jeg ikke hat gjort det færdig)


Jeg må hellere stoppe her, selvom listen uden problemer kunne blive meget lang.

Glæder mig til at kunne sige Ta Da sidst på måneden.







7 kommentarer:

  1. Det er virkelig fedt, at vi er så mange, der er hoppet med på udfordringen!

    Det bliver spændende at se, hvad du får gjort færdigt i løbet af september - i hvert fald er det lidt et skub til at komme i gang med de ufærdige ting, der bare ligger ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en god motivator, og det er helt utroligt så god tilslutning der er :)

      Slet
  2. Glæder mig til at følge din to-do ;o) Dejligt at så mange "leger" med!

    SvarSlet
  3. skøn to-do liste.. jeg vil glæde mig til at se Ta-da.. :o)

    Det er fedt at der har været så fin en opbakning. vi er oppe på 39.,.. :o)

    SvarSlet
  4. dejlige du er med på en omgang todo og jeg glæder mig til at se dine tada :-)

    SvarSlet
  5. Så skal du være flittig - men det er nemlig så dejligt når man kan sige ta da. Glæder mig meget til at se de færdige projekter.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  6. Det er nogle spændende ting, du har foran dig.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...